Dietos A-Ž      

Penketuko dieta – paprasta, lengva ir sotu

Skaityti komentarus (8)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Puikiai pasirūpinęs Holivudo gražuolių Jessicos Simpson, Halle Berry, Evos Mendes ir Benjamino Bratto kūnais žvaigždžių dietos specialistas Harley Pasternak sukūrė 5 faktorių dietą – mitybos planą, leidžiantį nejausti alkio, skatinantį atverti virtuvės duris fantazijai ir tuo pačiu padedantį lieknėti.

Viskas šioje dietoje sukasi apie skaičių 5. Dietos laikomasi 5 savaites, per dieną numatyti 5 valgymai, susidedantys iš 5 komponentų, patiekalai ruošiami ne ilgiau kaip 5 minutes, sudaryti iš ne daugiau kaip 5 ingredientų. Be to, kartą per savaitę ši dieta leidžia pasidaryti „išeiginę“ ir pasmaližiauti tuo, kas kasdien neleidžiama.

Penketuko dieta numato 5 valgymus griežtai nustatytomis valandomis. Jei nesate alkana – galite suvalgyti mažiau. Tiesą sakant, dieta šia gudrybe ir grįsta: jei nesate alkana – rinksitės mažesnę porciją, o valgydama kol dar nespėjote išalkti nejausite ir kankinančio alkio, įprasto daugeliui dietų.

Beje, laikantis šios dietos 5 dienas per savaitę privaloma ir sportuoti. Sporto programa sudaryta iš 5 pratimų, kurių kiekvieną reikia tęsti po 5 minutes. Tokia trumpa mankšta, pasak dietos įkūrėjo – daug naudingesnė, nei dažnai siūloma 90 min. programa 3 kartus per savaitę: juk lengviau yra mankštintis dažniau, bet nepervargti, nei kas antrą dieną nusiplūkti iki devinto prakaito.

Mitybos specialistai vieningai sutaria, kad ši dieta yra sveika ir puikiai subalansuota. Tiesa, nors pats H.Pasternakas ją pristato kaip 5 savaičių mitybos planą, gydytojų nuomone, tokio mitybos ir sporto režimo būtų pageidautina laikytis visą gyvenimą.

Laikantis penketuko dietos principų, kiekviena porcija turi susidėti iš 5 komponentų: baltymų (raumenims), žemo ir vidutinio glikeminio indekso angliavandenių (energijos užtaisui), skaidulų (pasisotinimui), sveikų riebalų (pasitenkinimui) bei nesaldintų skysčių (išvalyti organizmą).

Štai pagrindiniai rekomenduojami maisto produktai, kuriuos besilaikantieji šios dietos turėtų nuolat turėti po ranka:

Baltymai: vištos krūtinėlė, kiaušinio baltymas, žuvis, sūris, liesa mėsa ir neriebus pienas.

Angliavandeniai: obuoliai, brokoliai, kopūstai, morkos ir kt. vaisiai bei daržovės, taip pat grūdai bei ankštinės kultūros.

Riebalai: avokadas, lašiša, riešutai, nerafinuoti šalto spaudimo aliejai.

Maistinės skaidulos: vaisiai, daržovės, grūdai.

Tereikia truputėlio fantazijos bei kulinarinių gabumų – ir įvairiai kombinuodama išvardytus produktus, kad kiekvienam valgymui jų tektų po lygiai, galite sukurti tikrų tikriausių dietinių kulinarijos šedevrų!

   
  Straipsnio komentarai (8)
daugiau
2012-03-24 21:22
wika
Gal galite pateikti vieno dienos meniu? Nes nesupratau kaip sios dietos reikia taisyklingai laikytis
2011-01-06 09:54
ji
hm, as tokius maisto produktus ir tevalgau. nekepu ant tauku, ant aliejaus.. bet kaip storeju taip storeju..
2009-12-30 16:45
fainulyte
As zinau tokia manksta kuria darau 1val per diena. 3x po 20min. Labai faina sportuoti jei pasiryzti tam. Si manksta susidaro is 11 pratimu. Nesilaikiau jokiu dietu ir esu laiminga kad mano "nusportuotas" svoris nebegrizta ir nereikia jokiu dietu. Zinot dar bulimija susirgsiu :D. Pasistenkite del savo grozio. Pasiryzkite is anksto tempimui su trupineliu skausmo.stai pratimu linkas: http://www.youtube.com/watch?v=TMYCX9FdEe4&feature=related Pereiti prie kitu pratimu spauskite sone esancius kitus paveikslelius
2007-10-16 16:26
Liudacka
tai tu turi stiprinti valia...nepasiduok pagundoms:) kai tai ismoksi tai sugebesi ir jausti saika...truputelis saldumynu dar niekam nepakenke;)) kai labai ju uzsinori,stenkis nukreipti mintis kur nors kitur...arba galvoj kiek galbut numesi svorio,jei ju dabar atsisakysi ir kaip ismoksi atsispirti, sustiprinsi savo charakteri:) o talijai...tj atsispaudimai, kai rankos placiai. 3x12, geriausia kasdien:) na pradet gali ir po 6...Man lb patinka:) dar gulint, kilnoti svariukus. (Tarkim as prisipilu smelio i mineralinio buteliukus:D ) Guli ir nuo saves virsun stumi rankas... Sekmes :)))
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Pasirinkite tinkamą arbatą lieknėjimui (19)

Mėta — aukso vertės augalėlis (21)

Bananus reikia valgyti kasdien (5)

Prancūziška dieta (55)

Dieta pagal temperamentą (8)

Daugiau sveikatos kasdien (8)