Naudingos lentelės      

KMI (kūno masės indekso) skaičiuoklė

Skaityti komentarus (617)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Kūno Masės Indeksas (KMI) - tai ūgio ir svorio santykio rodiklis, leidžiantis
įvertinti ar žmogaus svoris normalus ar yra antsvoris bei nutukimas. Šis indeksas
apskaičiuojamas pagal formulę: KMI = Kūno masė (kg) / Ūgis (m*m).
Jūsų ūgis: cm
Jūsų svoris: kg
Antsvorio gydymas remiantis kmi
KMI vertė Gydymas
18.5 - 24.9 Gydymas nereikalingas. Patariama sveikai maitintis ir būti fiziškai aktyviam, norint išlaikyti esamą kūno masę.
25 - 29.9 (jei nėra gretutinės patologijos) Sumažinto kalorijų kiekio dieta ir didesnis fizinis aktyvumas. Pasiekti, kad svoris nedidėtų, o nežymiai mažėtų. Įpročių korekcija.
25 - 29.9 (su gretutine patologija) 1. Sumažinto kalorijų kiekio dieta
2. Didesnis fizinis aktyvumas
3. Svorį koreguojantys vaistai
4. Įpročių korekcija
30 - 39.9 1. Sumažinto kalorijų kiekio dieta
2. Didesnis fizinis aktyvumas
3. Svorį koreguojantys vaistai
4. Įpročių korekcija
40 ir daugiau 1. Sumažinto kalorijų kiekio dieta
2. Didesnis fizinis aktyvumas
3. Svorį koreguojantys vaistai
4. Įpročių korekcija
Jei šis gydymas nesėkmingas, taikyti chirurginį gydymą.
Esant nutukimui, padidėja rizika susirgti įvairiomis ligomis
daugiau kaip 3 kartus padidėja rizika susirgti: 2 - 3 kartus padidėja rizika susirgti: 1 - 2 kartus padidėja rizika atsirasti:
2 tipo cukriniu diabetu
Tulžies pūslės akmenlige
Hiperlipidemija
Atsparumu insulinui
Apsunkintu kvėpavimu
Miego apnoja (kvėpavimo sustojimas)
Koronarine širdies liga
Hipertenzija
Vėžiui
Vaisingumo sutrikimams
Juosmens skausmams
Nėštumo sutrikimams
   
  Straipsnio komentarai (617)
daugiau
2014-09-06 12:20
saulius
Dija, pirmiausia atsisakyk saldumynu, tada visokiu desreliu kuriuose pilna kaloriju, taip pat stebek kalorijas ant produktu, rinkis liesesnius.
Nevalgyk 2 valandas pries miega.Numeciau 9Kg.Sekmes

2014-08-20 12:24
Aušra
Išbandžiau daug dietų, papildų,... bet niekas nedavė tokio rezultato, kaip tikėjausi, kol nesuradau sau tinkamo maisto paruošimo būdo. Gaminau maistą be druskos. Ir per kelis mėnesius numečiau 15 kilogramų. Svėriau 80 kg, o dabar 65 kg. Ir dabar aš galiu atsisakyti nuo bet kokio skanumyno, nes aš valgau tam, kad reikia, o ne todėl, kad noriu. Maisto gaminimas be druskos sureguliavo mano apetitą. Jau septyni mėnesiai, kaip mano kūno svoris nesikeičia.
Siūlau pabandyti gaminti maistą be druskos.
Linkiu sėkmės... :)
2014-08-07 02:09
Diečios
Dietos jūs dietos.. Valgykit normaliai, nepersivalgykit, stenkitės rinktis sveikesnį maistą, sportuokit, bėgiokit, darykit cardio treniruotes ir numesit to svorio..
2014-08-04 12:48
Vaclovas
Patarciau nesilaikyti jokiu dietu.. Tai tiesiog - kvaila. Jei norite suliekneti, tai galite padaryti tiesiog susibalansave mityba ir i dienos raciona dadeje sporto. Stenkites valgyti dazniau, taciau po truputi. Rinkites baltymini maista: vistienos krutineles, ryziai, varske, kiausiniai, paukstiena, zuvis, jautiena. Prie pagrindinio valgio dadekite darzoviu, kurios uzpildys skrandi, todel kaloriju suvartosite maziau. Jei esate saldumynu megejas(-a), siulyciau saldainius pakeisti vaisiais, taciau vaisiu padauginti taip pat nepatarciau, nes juose pilna angliavandeniu. Vaisius reiketu valgyti iki 12 valandos, kuomet jusu medziagu apykaita yra greiciausia. Kas liecia sporta, turiu kelis patarimus:
1) Eiti i sporto sale ir treniruotis bent 3 kartus i savaite po 1-2 valandas;
2) Jei neturite laiko sporto salems, sportuoti galite namuose. www.youtube.com yra pilnas visokiu vaizdajuosciu, kuriuose rodomi ivairus pratimai namuose. Taciau jei sportuosite namie, tai darykite kiekviena diena. Neissigaskite, nesugaisite ne valandos. Susiraskite vaizdajuoste, kurioje butu rodomi intensyvus pratimai. Juos padaryti uztruks 20-40 minuciu ir jie tikrai pagreitins jusu medziagu apykaita, ko pasekoje jusu kunas pasisavins maziau kaloriju. :)
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Cholesterolis ir kiaušiniai (14)

Kiek daržovių sudaro 100 kcal? (8)

Pavasaris. Pats metas sportuoti lauke (13)

Pieno produktų sudėtis (12)

Vitamino C kiekis daržovėse, vaisiuose bei uogose (16)

Vitaminų kiekis augalinės kilmės produktuose (8)