Naujienos      
2010-01-05

Mokslininkai patvirtina karotenoidų naudą akims

Skaityti komentarus (2)
Rekomenduok draugui
Spausdinti
Maistinės medžiagos karotenoidai su antioksidantinėmis savybėmis - tokios kaip luteinas ir zaeksantinas – padeda akims, teigia JAV mokslininkai, išnagrinėję anksčiau atliktų tyrimų duomenis.

Karotenoidai yra natūralios dažančios medžiagos, kurios suteikia geltoną, oranžinę ir raudoną spalvas kuo įvairiausiems vaisiams ir daržovėms. Šios medžiagos taip pat veikia kaip antioksidantai, padedantys apsaugoti žmogaus organizmo ląsteles nuo pažeidimų, dėl kurių gali išsivystyti liga.

Luteinas ir zaeksantinas kaupiasi akių tinklainėje, ir šias medžiagas mokslininkai jau seniai susiejo su akių sveikata.

JAV veikiančios nevyriausybinės organizacijos Maisto technologų instituto specialistai apžvelgė nuo seniausių žinomų iki 2009 metais atliktus mokslinius tyrimus. Jų ataskaitą paskelbė instituto žurnalas „Journal of Food Science“, praneša nutraingredients.com.

Mokslininkai patvirtino, kad luteinas ir zaeksantinas turi įtakos kuo įvairiausioms optinėms regos funkcijoms, be to, sumažina riziką susirgti amžine makulos degeneracija ir katarakta.

Savigydos pramonės asociacija (SPA)
www.savigydosasociacija.com

Autorius:SPA
Nuotraukos autorius:jupiterimages nuotr.

   
  Naujienos komentarai (2)
daugiau
2010-03-01 15:30
juozas
www.harmonija.visiems.lt
klubo nariai jau geras desimtmetis vartoja GNLD "CAROTENOID COMPLEX"
ir isitikine,kad padeda!Kreipkites i klubo narius patarimo.Jie JUSU paslaugoms.
2010-02-05 11:12
naudojanti
Aš žinau, kad KAROTENOIDAI yra patys efektyviausi ANTIOKSIDANTAI. Jie aktyvina imuninę sistemą, stiprina ląsteles, palaiko jų gyvybingumą. Aš naudoju "Carotenoid Complex". Jis laikomas pačiu svarbiausiu mitybos papildu. Karotenoidai – geriausia APSAUGA NUO VĖŽIO. Jau atsiradę ligos požymiai toliau neprogresuoja, bet mažėja. Taip pat padėjo krūties, odos, gimdos kaklelio ir kitų vėžio formų atvejais. Pirkau iš svetainės: www.naturalus-produktai.lt
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susijos naujienos  

Edieta.lt jau ir Facebook`e (0)

Žaliosios lapinės daržovės gali sumažinti diabeto tikimybę (0)

Viduržemio regiono dieta siejama su mažesne krūties vėžio tikimybe (0)

Tyrimas patvirtina kalcio įtaką riebalų kaupimuisi organizme (0)

Didelė juosmens apimtis lemia didesnį mirtingumą (0)

Klaipėda nusipelnė vadintis sveiku miestu (0)